Avtal gällande automatisk brandlarmsanläggning

Den här tjänsten kräver inloggning
LÄS MER

Välkommen till e-tjänsten för avtal för automatisk brandskyddsanläggning. 

I denna e-tjänst tecknar du nytt avtal eller  förändring av avtal vid exempelvis ägarbyte. Nytt åtgärdsunderlaget eller förändringar av kontaktuppgifter ändras i e-tjänsten Nytt åtgärdsunderlag eller förändring av uppgifter gällande automatiska brandlarmsanläggningar.

I den här tjänsten kommer du att guidas genom olika steg. En del frågor är obligatoriska (*) och dessa behöver du besvara för att komma vidare i tjänsten. Du kan när som helst logga in med bankID och spara avtalsförfrågan som du därefter finner under fliken Mina Sidor. Observera att du måste signerat och skickat in för att räddningstjänsten ska se din avtalsförfrågan. 

I e-tjänsten kan du välja att hämta företagets uppgifter från Bolagsverket, SCB och Skatteverket, så att du slipper fylla i dem. Läs mer på sidan Så här hämtas företagsuppgifter. Om du inte är juridiskt korrekt person att företräda företaget kan den juridiska personen dela ut en digital fullmakt. Det gör personen på minaombud.se.

 

Följande behövs för e-tjänsten

Du kommer att gå igenom följande steg:

Föregående Nästa