Nytt åtgärdsunderlag eller förändring av uppgifter gällande automatiska brandlarmsanläggningar.

Den här tjänsten kräver inloggning
LÄS MER

Välkommen till e-tjänsten där du rapporterar in åtgärdsunderlag och förändringar av uppgifter. 

I denna e-tjänst kan du lägga in ett nytt åtgärdsunderlag eller  ändra fakturauppgifter, kontaktuppgifter eller ert åtgärdsunderlag.  Nytt avtal söks i e-tjänsten Avtal gällande automatisk brandlarmsanläggning. Är det ett ägarbyte så sägs nuvarande avtal upp i e-tjänsten Uppsägning av avtal automatlarm och nytt avtal söks av den nya ägaren i e-tjänsten för avtal. Till varje avtal ska det finnas ett uppdaterat åtgärdsunderlag. 

I den här tjänsten kommer du att guidas genom de olika anmälningsstegen. En del frågor är obligatoriska (*) och dessa behöver du besvara för att komma vidare i tjänsten. Du kan när som helst logga in med bankID och spara anmälan som du därefter finner under fliken Mina Sidor.

 

Följande behövs för e-tjänsten

Du kommer att gå igenom följande steg:

Föregående Nästa